Video | Gevulde eieren met pesto


Ik ben gek op gevulde eieren en wilde wel eens een variatie proberen op de eieren die ik normaal maak, dus maakte ik deze eieren met pesto!

Benodigdheden
- Eieren
- Twee volle theelepels pesto
- Een volle eetlepel mayonaise
- Peper
- Zout
- Knoflookpoeder
- Zongedroogde tomaten (optioneel)


# Kook de eieren ongeveer 7 minuten en giet het water af. Giet er meteen koud water bij, zodat de eieren makkelijker te pellen zijn.

# Snijd de eieren doormidden en haal het eigeel eruit met een eetlepel.

# Voeg de pesto, mayonaise, peper, zout en knoflookpoeder naar smaak toe en meng het goed door elkaar. Doe het mengsel in de gekookte eieren en garneer met een zongedroogde tomaat (optioneel).

Als je gek op pesto bent, zijn deze gevulde eieren zeker een aanrader! Ze zijn wel erg machtig, maar een leuke variatie op de normale gevulde eieren. Bedankt voor het kijken!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety