LOVE | Rosefield horloge

Begin juli was ik jarig en mocht ik een verjaardagscadeau uitkiezen. Ik wilde al een tijdje een mooi horloge en toen ik de horloges van Rosefield tegen kwam wist ik meteen wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben! Rosefield heeft vier modellen, waarvan ik het model 'The Bowery' koos in de kleur white-pink met een rosé gouden kleur. Op de site van Rosefield staat het volgende over dit model: "De BOWERY collectie is geïnspireerd op een iconische buurt in New York en heeft een uitstraling die het midden houdt tussen boho-chic en klassiek. De belangrijkste stijlkenmerken zijn de dunne horlogekast en de stiksels op de bandjes."

Het horloge heeft een 7mm dunne rosé gouden horlogekast met een diameter van 38mm en een roze leren bandje met stiksels. De leren bandjes zijn ook los verkrijgbaar en kosten €29,- per stuk, waardoor je het bandje makkelijk kunt verwisselen. Op de site staat vermeld dat het horloge 3 ATM waterbestendig is, dit betekend tot 30 meter en bestand tegen regen en opspattend water. Toch zou ik het niet aanraden om ermee te zwemmen, maar het horloge kan goed tegen een regenbui wat fijn is in het regenachtige Nederland!


Het horloge wordt goed verpakt verzonden in een zwart doosje met daarin een leren hoesje en een 'certificate of authenticity' die ook dient als garantie die twee jaar geldig is. In de verpakking en het horloge zelf wordt het merk Rosefield een aantal keer herhaald, maar doordat het erg subtiel is vind ik het horloge er heel mooi uitzien! Door het leren hoesje is het horloge ook goed mee te nemen op reis, zonder dat het beschadigd. 

De bandjes zijn van echt leer en verwisselbaar, dus als de bandjes na een tijdje niet zo mooi meer zijn kunnen ze makkelijk vervangen worden door nieuwe. Ik ben super blij met mijn verjaardagscadeau en heb hem de afgelopen maand bijna dagelijks gedragen. Het 'Bowery' model is ook verkrijgbaar in andere kleuren.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety