Ultransmit aroma diffuser


Mijn zus was al een tijdje opzoek naar een aroma diffuser, terwijl ik het in het begin nog niet heel interessant vond. Totdat we bij De Tuinen waren tijdens een actie waarbij het tweede product de helft van de prijs was. We stonden bij de aroma diffusers en deze van Ultransmit viel ons meteen op. Nadat ik goed naar de diffuser gekeken had en de medewerkers van De Tuinen een diffuser die in de winkel stond aandeden, was ik ook enthousiast en besloten mijn zus en ik er allebei één mee naar huis te nemen!


In de verpakking zit de diffuser, een maatbeker en een adapter. Er moet 80ml water en een drie tot vijf druppels essentiële olie in de diffuser. Wanneer je de diffuser aanzet komt er stoom uit de bovenkant en krijgt de kamer de geur van de olie. In de gebruiksaanwijzing staat dat oliën zoals citrus, citronella en citroen beter vermeden kunnen worden, omdat ze corrosief zijn en het apparaat kunnen beschadigen. De oliën die ik het meest gebruik zijn pepermunt voor een frisse geur en lavendel om te ontspannen.

Wanneer je de knop aan de voorkant van de diffuser één keer indrukt gaat hij aan en verwisseld na een aantal seconden van kleur. Wanneer de diffuser de kleur heeft die je het fijnst vind, kun je de knop nog één keer indrukken en veranderd hij niet meer naar een andere kleur. Na de knop in totaal drie keer ingedrukt te hebben gaat het licht helemaal uit en na vier keer gaat het hele apparaat uit.


Ik heb de diffuser nu ongeveer een half jaar en ben er nog steeds heel tevreden mee en gebruik hem nog regelmatig. Ik gebruik hem bijvoorbeeld tijdens het leren van tentamens en wanneer ik niet kan slapen. Hij gaat automatisch uit als het water op is, waardoor ik hem aan kan laten staan wanneer ik wil gaan slapen. Ook is de stoom niet heet, dus kun je je hier niet aan verbranden. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is de prijs van de diffuser (€69,00), maar ik vind het de prijs zeker waard!

0 reacties:

Een reactie posten

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety