Video | DIY Hortensia krans




Elk jaar hebben we weer veel hortensia's in de tuin staan, dus het leek me leuk om iets met de bloemen te doen. Ik besloot er een krans van te maken die je aan de muur kunt hangen of neer kunt leggen als decoratie om bijvoorbeeld een kaars.

Benodigdheden
» Steekschuim krans (Action)
» Lint of touw
» Schaar
» Gedroogde hortensia bloemen


Nadat ik de  hortensia's heb afgeknipt, heb ik ze eerst een aantal dagen laten drogen. Daarna kon ik ze gebruiken om de krans te maken. Als eerst heb ik een lint gebruikt om de krans aan op te kunnen hangen. De groene blaadjes heb ik eerst van de bloemen gehaald, zodat ik daarna de steel op de goede lengte kon knippen. De bloemen heb ik met de steel in het steekschuim gestoken, totdat de krans vol was en ik hem op kon hangen!

0 reacties:

Een reactie posten

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety