Video | DIY Lente etagère



Bedankt voor het kijken!

Benodigdheden:
» Etagère
» (Veen)mos
» Blauwe druifjes | Tuincentrum 3 voor €2,50
» Kwarteleieren | Action €0,65
» Optioneel kip of andere lente/paas decoratie


Nu het steeds zonniger wordt buiten, leek het me leuk om de lente écht in huis te halen door deze etagère. Voor deze DIY kunnen verschillende soorten etagères gebruikt worden, maar ik heb gekozen voor een met drie etages. Ook heb ik gekozen voor de blauwe druifjes, maar je kunt deze ook afwisselen of vervangen door andere vrolijke bloembollen.

Om de bloembollen beter te kunnen verdelen over de etagère kun je de bollen makkelijk van elkaar breken en door het mos blijven de bollen goed op hun plaats. Het is misschien iets lastiger water geven, maar met een plantenspuit is dit goed te doen! Tot slot heb ik om de etagère af te maken kwarteleitjes over de drie etages verdeeld.

0 reacties:

Een reactie posten

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety